|
Indlæg i Bruger til bruger ikke i oversigten? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2014 kl. 10:16 |
|
Jeg har tit undret mig over, hvorfor nye poster i Bruger til bruger ikke er med i oversigten over de seneste tråde?
Så er det vel kun få, der ser det Redigeret af jake51 - 03-Januar-2014 kl. 10:18 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Her er, hvad jeg skrev
Jeg ville få en tung pakke i dag Satte en seddel på døren om, at jeg var hjemme fra 9:45 Pakkeposten havde allerede været der Nå, øv Fik så en mail om, at de forgæves havde forsøgt at levere pakken Men tidspunktet for mailen er 10:22... og jeg var hjemme 9:35 Har de været for dovne til at gå på tredje sal, eller er det en fejl i deres system? Har da ellers betalt lidt ekstra for at få den postomdelt |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Bruger-til-bruger-tråde er ikke til offentlig visning. Derfor ses de ikke i oversigten over Seneste indlæg. De skal kun kunne ses af dem, som er logget ind.
|
||
![]() |
||
|
OK, det vidste jeg ikke
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Det hindre vel ikke at lave det som VagCars så det vises i seneste emner for dem der er logget ind. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Så må recordere.dk-teamet jo i gang med at sætte/fjerne flueben her og der..........
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |