|
Solgt: Gefen HDMI Detective Plus |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2014 kl. 16:00 |
2 Uger gammel, med kvittering emballage og alt tilbehør
Bruges til at gemme EDID informationen. F.eks fra en HTPC Befinder sig i holstebro, 7500 Prisidé 900 http://www.gefen.eu/EXT-HDMI-EDIDP.htm
Redigeret af Stoffer1987 - 25-Januar-2015 kl. 22:00 |
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP
NY PRIS 500 NB: Forrige besked var et år gammel
Redigeret af Stoffer1987 - 24-Januar-2015 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Måske mangler brugerne herinde at se værdien?
Alle som benytter et mediecenter burde eje sådan en, specielt hvis man har flere skærme. Normalt mister man skærmen og opsætningen når receiver eller tv slukkes. Eller mediecenteret kan ikke starte korrekt op hvis ikke udstyret er tændt i den rigtige rækkefølge. Alt dette bliver løst, da mediecenteret nu vil tro at udstyret tilkoblet på hdmi nu altid er tændt.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Den vil jeg gerne prøve at lege lidt med. Hvad siger du til 500,- sendt til Hillerød?
|
|
![]() |
|
NB: Emballagen er gået tabt i mellemtiden. Jeg har en korrespondance med firmaet der solgte om at få ny kvittering :)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7253 |
Vil gerne købe uden kvitt og embalage, bare du kan sende.
Men NikolajC kom først |
|
![]() |
|
Solgt :)
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Køber også gerne uden kvittering osv.
|
|
![]() |
|
Hej Stoffer.
Hvem endte du med at sælge til? Mig eller en udenfor denne tråd? Synes ikke helt det fremgår ☺ |
|
![]() |
|
Den blev solgt til DanishBacon, han skrev over pb :)
Jeg har en næsten magen til, den er dog et anden mærke "Dr. HDMI", hvis det skulle have interesse. Der er dog ikke kvittering og æske til.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jeg benytter selv Dr. HDMI, det er et godt produkt efter min mening.
Måtte få min hjem fra england.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7253 |
Hvad skal Dr hdmi koste. Og hvor gammel er den ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |