|
iPad kontrol fra iPhone |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2014 kl. 22:22 |
Kæresten har en White noise app på ipad'en som sønnike sover rigtig godt til.
Nogen gange kunne det være smart, hvis vi har mulighed for at dæmpe lyden via iPhone. Jeg har søgt vidt og bredt uden st støde på en app eller andet der kunne klare det. Er det fordi det ikke findes eller fordi jeg ikke ved hvad der skal søges på Ja dovenskaben længe leve, men også for at undgå at han opdager os, hvis han ikke sover helt. Han er ikke den bedste til at sove |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at læse om denne app ikke kunne være løsningen.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt blot en airplay-ting i barnets værelse, og ipad'en på sofabordet?
Klaus |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Det ender også med at blive løsningen, hvis det ikke kan løses med en app. Håbede bare der var en gratis/billig løsning.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Dumt spørgsmål, men hvis man tager en bluetooth højttaler, så kan man vel også skrue ned vis telefon/ipad? For så kunne alle vores enheder bruges til at sende musik eller lyde derind
|
|
BubbiBubbi
Bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
På vores Samsung HW-F751 soundbar kan vi godt skrue op og ned for lyden med iPhone og iPad når vi spiller musik til den via Bluetooth.
Så mon ikke man kan det på alle Bluetooth enheder. |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Fandt jeg ud af jeg kunne på alle jeg har prøvet nu. Nåede ikke at købe noget førend drengen lærte at sove ordentligt, så blev heldigvis ikke mere aktuelt.
Man bliver presset af børn med kolik! |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bluetooth ville nok også blive en udfordring hvis der er mere end blot pap mellem jeres foretrukne siddeposition og ungens seng. AirPlay var en mere stabil løsning.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |