recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Front + Font High samme Højttaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Front + Font High samme Højttaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Front + Font High samme Højttaler?
    Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:32
Hej,

kan godt være det er et dumt spørgsmål, men er ved at lave mit bio rum om, og vil i den forbindelse gerne have font high koblet på opsætningen, men er det bedst at alle 4 front højttalere er ens, eller kan man godt bruge en stor front højttaler og så en mindre model i samme mærke, til front high?

Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:39
Reelt set, kan du bruge de højtalere du måtte ønske - resultatet kan jeg selvfølgelig ikke svare for ;)

Til sagen. Jeg ville holde det i samme mærke, men dog ikke nødvendigvis samme højtaler.

Findes der en mindre udgave af din fronthøjtaler, så kunne dette være en mulighed?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 12:40
takker, det er nok som du/jeg selv mener, at det nok er bedst med samme mærke.

jeg vil købe modellen større i front, og så bruge de nuværende til front high.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu