recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint DC-3 pixelering og frys
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clint DC-3 pixelering og frys

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clint DC-3 pixelering og frys
    Sendt: 25-Januar-2014 kl. 14:29
Hej
Har i dag købt sådan en DC-3 ,men den har det med at fryse kortvarigt og pixelere.
Jeg har Stofa i Slagelse.
Jeg har sat den til 1080i, og billedet på mit Phillips LED er ikke så godt som hvis jeg ser TV  udenom Clint'en, er dette helt almindeligt ?
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 14:58
Jeg bruger en dc3 med min Slingbox og oplever det samme, jamrede dog det var Slingboxen der var skyld i det.
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 15:01
Jeg troede*
Til top
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2014 kl. 17:11
Hvad der egentligt undrer mig er at billedet på de kanaler som kører, er som et ikke justeret billede, skal/kan man justere billedet for Clint'en separat ?
Det virker som om clint kører udenom de indstillinger jeg har lavet på TV'et.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu