|
HDMi adapter med usb |
Besvar |
Forfatter | |
DinoB
Bruger Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Januar-2014 kl. 21:16 |
Halløj
Har stadig mit Pana G10(kalibreret) kørende som stadig viser faktisk billede. Da mit tv ikke har smart funktion eller usb, findes der en hdmi adapter med usb indgang? Ligesom dagens tv'er der kan afspille forskellige filer fra usb. Min ps4 kan ikke afspille film over usb endnu, og jeg orker ikke at streame over bærbar.
Redigeret af DinoB - 27-Januar-2014 kl. 21:18 |
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du efterlyser må være en mediaplayer. Der er mange at vælge imellem.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
DinoB
Bruger Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Både Ja og nej. Hvis jeg evt. kunne spare en extra box og kabler væk, ville en såkaldt adapter gøre jobbet. Jeg tror ikke det jeg leder efter findes :)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at tænk lidt over situationen. HDMI er en signaloverførsel af billeder. Hvis du havde en USB til HDMI adapter, hvordan skulle du så kunne vælge, hvilke filer på USB sticken der skulle afspilles?
Du skal have dig en medieafspiller, med fjernbetjening, kabel og hele pulletjavsen. Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |