|
Skifte farve på underteksterne på Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2014 kl. 11:41 |
Er der nogen der har knækket nødden med de gule undertekster på Netflix på Samsung TV?
Jeg har sat farven til hvid på Netflix, og den er også hvid på web, men på Samsung TV, er farven stadig gul. Kan man virkeligt ikke skifte farve på Samsung TV? /Jens
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hører også gerne om en løsning! Signede up på Netflix i går (igen) på mit Samsung Smart tv for at nappe sæson 2 af House of Cards... og måtte igen konstatere, at den gule tekst dels ofte er ulæselig, dels ikke lader sig ændre på Samsungs tv som på andre enheder... hjælp.
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Jeps, jeg vil da også gerne stille mig i korret af folk der gerne så teksten blive hvid.
Jeg forstår slet ikke, hvorfor de har valgt gul til at starte med. Det var dog det mest belastende valg det firma nogensinde har truffet. (Og de plejer da ellers at være ret godt kørende).
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Hvid tekst kræver kompatibelt udstyr, som oplyst af Netflix/hjemmesiden. Så løsningen ligger vel hos udbyder/producent af app'en på tv'et.
Jeg har tv der har fået hvide subs, dog ikke fra Samsung.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
JeTex - Det er ikke altid tilfældet. Der er flere tilfælde af afspillere, som faktisk havde hvis tekst, da Netflix introducerede dem, men så har mistet dem siden. Det er blandt andet lige sket for min Chromecast. Så to afsnit House of Cards i weekenden, og der var der hvide tekster. Da jeg så et afsnit mere i dag, så var de gule. Så et mere på min PS3, og der er de stadig hvide.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |