recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24 ASUS Skærm 1ms, VN247H?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24 ASUS Skærm 1ms, VN247H?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 24 ASUS Skærm 1ms, VN247H?
    Sendt: 17-Marts-2014 kl. 09:42
Nogen som ved om denne skærm er noget værd? eller jeg får bedre skærm ved at købe noget andet til næsten samme pris?

jeg vil have en 24 eller 27"

http://topdata.dk/product.asp?product=9161

Nogen som kender firmaet om de er gode at handle med?

Tak

Redigeret af sorensen - 17-Marts-2014 kl. 09:43
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 17:13
Hej sorensen !

Min søn har købt pc med netop denne skærm, skulle hilse og sige at han er meget glad for den Big smile

Vi har i øvrigt handlet der flere gange og har altid været tilfreds, bare lidt ked af at han er flyttet til kbh da det var noget nemmere da han boede i Munkebo på fyn !

Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 01:03
har også modtaget skærm og en computer. er super tilfreds
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu