|
FireFox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2014 kl. 20:57 |
hej der!
jeg undre mig over hvorfor jeg ikke kan overføre alle mine links fra IE11 til FireFox ??? jeg kan kun se ned til favorites og ikke længer. |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad mener du helt specifikt du mangler? firefox overfører så vidt jeg ved kun faves.
|
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
det er ikke alle links og mapper der er ført med over fra IE11, den FierFox forstår jeg mig ikke på, den gamle udgave var nemmer. mapperne ligger også spræt rundt, hvor de i IE11 ligger overst ![]() PS. undskyld vis der er stavefejl, fejl 140 ![]() Redigeret af nhj4 - 16-April-2014 kl. 01:35 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
mortenstorgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2013 Sted: Jylland Status: Offline Point: 20 |
Hvis det er dine bookmarks er der en eksport og import funktion til at flytte dem alle på engang som html.. jeg ved dog ikke lige om det kører mellem IE og FF... men prøv at google det :)
|
|
Morten Storgaard
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |