recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udglatte lærred, gode råd søges.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udglatte lærred, gode råd søges.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h8red Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udglatte lærred, gode råd søges.
    Sendt: 16-April-2014 kl. 11:07
Hej

Jeg har sådan en hjemme klap/folde bio, baseret på en Elitescreen T100UWH skærm.
Da jeg ikke har muligheden for at fastmontere et lærred, som min stue nu er indrettet.

Men det fungerer også meget ok, jeg slæber gerne mit lærred frem og tilbage igen.
Da det er et transportabelt lærred, så er det jo ikke bedste kvalitet i form af buler i dugen.
Og det er mildest talt irreterende, når der panoreres.

Jeg tænker og funderer jævnligt over hvordan jeg på en snedig måde kan "modde" mit nuværende lærred. Så det stadigvæk er transportabelt men også knap så bulet.

I øjeblikket er det på en trefod, men kan godt monteres på noget beslag værk istedet, vigtigt er dog at det kan gemmes væk når det ikke skal bruges.

Jeg havde overvejet at lave en fast ramme til dugen, men denne vil være for stor i sig selv at gemme væk og ikke rigtigt kan knækkes på midten (tænker at dugen vil få en folde streg)

Nogen der kunne have en god idé til min lille problemstilling ?

God påske

Lærredet ser sådan ud:
Elite Screens T100UWH
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 13:37
Hej! 

Er elektrisk lærred ikke en mulighed? Kan ikke læse det ud for teksten, men kunne jo være.

Og god påske!
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu