|
Meteora's Bio |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Meteora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2014 kl. 17:48 |
Hej alle her på Recordere. Så er der nye billeder af min hjemmebio, Først lige lidt info om mit udstyr. Højtalerer: Monitor audio GSLCR i Rosewood -Center højtaler Monitor audio GS60 i Rosewood - front højtaler Monitor audio GSFX i Rosewood - baghøjtaler Miller & Kreisel MX350 MK II (Subwoofer) 2 stk.!! Anlæg: Marantz AV8003 Surroundprocessor Marantz MM8003 Effektforstærker, 6x140 watt 8 ohm på 17,9kg. Ps3- 120 GB version Ps4- 500 GB version Xbox 360 120 GB version Oppo BDP-93 kodefri (Blu-Ray afspiller) Musical fidelity v-dac ii Mini Mac TV: Panasonic Viera TX-L55WT60Y PC: Musical fidelity v-dac ii Beyerdynamic A1 Hovedtelefonforstærkere sennheiser hd 800 Hovedtelefoner Synology DS414 Nas på 12 TB Kabler: Audioquest Højtalerkabler hele vejen rundt. Audioquest kvalitets digitalkabler og Coaxial kabler Usb er fra Cinnamon serie Hdmi er fra Cinnamon serie XLR kabel colorado series til Center, fronthøjtaler og Columbia serie til baghøjtaler Højtalerkabler til Center, front er gibraltar serie Højtalerkabler til baghøjtaler er Type 4 Hermed lidt billeder af alle herlighederne. |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke dårligt!
![]() ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Meteora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
det er det
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Det er da godt super fedt udstyr(og dyrt), men har du god lyd med de gulve og vægge?
|
|
![]() |
|
nej det kan men ikke sige men hva er god lyd
![]() Redigeret af Meteora - 17-Maj-2014 kl. 20:13 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvad god lyd er? Det er vel, når det er en fed lyd, og man får lyst til at give den gas på volumenknappen. Har du billeder på væggene? Gerne mange. Tæpper på gulvet kan også dæmpe rumklangen en del. Så er du hjulpet godt på vej.
![]() |
|
![]() |
|
lyst til at give den gas på volumenknappen er der altid.
![]() problemet er jeg har træ overalt
![]() Men jeg har ikke mulighed for at får et tæpper ![]() |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Der er godt nok meget lækkert udstyr i noget der ligner lidt et meget småt rum. Hvor stor er rummet?
Får du udnyttet udstyret optimalt ? og lækkert med alle de Mass Effect Skibe
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det behøves ikke at være et væg-til-væg-tæppe. Blot nogle løse tæpper, og billeder på væggene er også med til at dæmpe rumklang.
|
|
![]() |
|
Til Kenzo: Rummet er 20m2 så nej jeg kan ikke udnyttet det optimalt, Jeg elsker mass effect
![]() Til Turbo: Det må jeg tag et kig på, tak for info
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Cool bio og lækre subs, jeg kender dem rigtigt godt - har selv 2 stk mx250ere
![]() Jeg spotter bla. Gipsy Danger i din samling - respekt!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
M&K lave nok de bedste subs
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |