|
VM Fodbold uden TV2, Se de kampe på svensk tv |
Besvar |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Maj-2014 kl. 17:29 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nå, VM i fodbold nærmer sig.
Jeg var en af dem der ville vente og se om jeg savnede TV2 inden jeg ville betale for den kanal, da de overgik til at blive en betalingskanal, og derefter tage stilling Jeg savnede så ikke TV2, så jeg betaler ikke for TV2 (har DVB-T - tagantenne). Med VM kan jeg se, at DR og TV2 har valgt at dele VM kampene imellem sig. Altså ville jeg lige se hvad det ville koste mig med et TV2 abonnement. Jeg får det til 593 eller 643 kroner for 6 måneder. BoxerTV er åbenbart ikke specielt effektive i deres administration, eller også finder kunderne sig i at blive flået. Nu bor jeg så i Københavnsområdet, og kan med en gammel antenne på taget tage svensk TV. Og det viser sig, at alle VM kampe sendes på de kanaler, som er åbne. SVT1, SVT2, TV4, SVT24 eller Kunskabskanalen. Vupti, nedenstående kalender viser hvad der sendes hvor.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tak for oversigten over kampene.
Mvh. Jørgensen |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nybym
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
ellers kan man gå ind her: http://sofabold.dk/vm2014 og få alle kampene tilføjet til sin kalender på iPhone bla
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fint link. Mit fokus var at kunne se kampene over svensk tv og derved være fri for at anskaffe et abonnement til TV2 (over Boxer TV) Heldigvis ser det ud til (i linket), at husstande, som kan tage tysk antennebåret tv, på samme vis kan se alle kampene uden at kunne tage TV2. |
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |