|
Brug android til Airplay, hvordan? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2014 kl. 11:17 |
Hej med jer
I går købte jeg mig en BeoLit12 som er en streaming højtaler med airplay. Jeg vidste godt da jeg købte den, at det kunne give mig udfordringer at streame fra en Sony Experia Z1, men da jeg er den eneste der ikke er på Apple vognen købte vi den. Jeg har så googlet nettet tyndt for at finde muligheder for afspilning til Beolit. Jeg har fundet en app, hvorfra jeg kan streame det musik der fysisk ligger på min telefon, og det virker kanon, men jeg har endnu ikke fundet en app, som kan streame det jeg spiller i fx Spotify eller YouMusic. Er der en af jer kloge hoveder der ved, hvordan jeg kan streame musik fra en musiktjeneste og over på en airplay højtaler? |
|
![]() |
|
Blix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger lige med her. Søger selv svar på dette.
Pt har jeg kun fundet det på muligt på en android telefon hvis man rooter den |
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Hvad vil det sige at roote? Har det en negativ konsekvens, og er det noget man som almindelig bruger, bare sådan lige kan gøre uden at ødelægge noget? For så vil jeg gerne roote min, så den kan virke med de apps.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har den ikke BT mulighed.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nej der er ikke BT i den :)
Problemet er løst med et kabel, men det ville nu være sjovere med streaming. jeg må læse om det der root |
|
![]() |
|
woodster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Status: Offline Point: 16 |
AirAudio kan sende alt lyd videre.
|
|
![]() |
|
Airaudio er bare elendigt, da telefonen skal rootes før det virker ordentligt. Ellers sender den kun den lyd mikrofonen i tlf opfanger.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
http://jyllands-posten.dk/digitalt/mobil/ECE6735620/disse-airplay-apps-er-must-haves-til-apple-tv-med-android/
Prøv om nogle af disse fungerer. Jeg bruger selv DubbleTwist, som fungerer fint. Dog er min telefon også rootet, så jeg ved ikke om det har nogen betydning for denne app.
|
|
![]() |
|
Doubletwist har jeg også, og det spiller fint det der ligger på telefonen, men ikke musik fra andre programmer
programmer. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Det er ret simpelt at roote din telefon, hvis det er det som sætter begrænsningen. Jeg har ikke hørt om apps, som kan det du søger uden root.
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Bare husk hvis du rooter frafalder garantien!
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Har rootet min og kører airaudio. Det fungerer upåklageligt. Det virker med airplay og DLNA. Jeg har brugt det mest til Yousee Musik.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |