|
Lyd fra computer til Reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2014 kl. 12:43 |
Hej Recordere
Jeg har et problem, jeg har et Radeon R9 270x der bruger jeg DVI til skærmen, og HDMI kabel til min Pioneer VSX-828 reciever, for at sende billede og lyd op til mit Sony W905 (igennem arc) Det er connected sådan her: HDMI PC - HDMI Reciever DVR/BDR HDMI Reciever ARC - Sony w905 Arc Også er der connectede alt andet til recieveren også, så der er kun et HDMI stik til TV'et. Problemet er så, min computer kan godt finde forstærkeren når forstærkeren er SLUKKET. Men lige så snart jeg tænder den, siger den at den ikke er connected? Men hvis jeg tænder TV'et og smider det over på HDMI arc kanalen så virker det? MEN problemet er at jeg bare tit og ofte bare gerne vil høre musik, og vil derfor ikke "slide" på mit tv og brænde strøm af på tv'et bare står og viser mit skrivebord.. Håber der er nogle som kan hjælpe mig :)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
når det kun er lyd kunne jeg forestille mig den per automatik forsøger at vælge en lydudgang som ikke er til en skærm - det skal du ind og sætte manuelt.
|
|
![]() |
|
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er næste spørgsmål, hvordan gør man så lige det :) ? Det er i windows 8.1 hvis det hjælper :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |