recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til soundbar

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til soundbar
    Sendt: 15-Juli-2014 kl. 14:36
Hej med jer,

Jeg er på udkig efter en god soundbar, og måske har jeg valgt det forkerte forum :) Jeg har ikke voldsomt meget plads, og har derfor valgt af sælge mine stander højttalere.

Det vigtigeste er at den skal være god til musik, men selvfølgelig også fungere som ekstra højttaler til tv'et.

Jeg har kigget på disse 2 modeller:

Samsung HW-H751
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/wireless-sound/soundbar/HW-H751/XE

Monitor Audio ASB-2
http://www.monitoraudio.co.uk/products/asb-2-range/asb-2/

Nogen der kan komme med fornuftige input, eventuelt andre modeller ?

Mvh
Mikkel

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 15:06
Kik på sonos playbar.   Den kan man lytte til i hifiklubben.

Har den selv er er meget tilfreds.

Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 15:25
Tak for input Hansie, jeg cykler forbi HFklubben på vej hjem.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 16:11
Når så du er der, så gør dig selv den tjeneste at lytte til b&w's panorama..
Har den selv og stod indsamle valg som dig og her overbeviste b&w mig - markant
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 08:55
Hejsa, jeg var nede og høre både Sonos og Panorama 2, og hold da **** hvor spillede Panorama 2 vildt godt. Sonos playbar var også god, men der var virkelig power i panorama !

Tror Panorama ligner en vinder :)
Bromberg5 har du overvejet at sætte en ekstern sub på den ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 22:48
Jeg har en sub på faktisk. En b&w asw610, som jeg varmt kan anbefale.

Jeg er gået fra surround til den. Den giver ikke oplevelse af fuld surround oplevelse, det må man ikke tro, men det giver altså stadig et fedt lydbillede.. Og faktisk også et diffust lydbillede.
Jeg bruger min til alt lyd faktisk og er ikke skuffet.
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 18:17
Det er bestemt - jeg køber en B&W Panoroma 2 i weekenden, var nede og høre den igen i dag og den spiller virkelig fremragende :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 23:01
Hvis budgettet er til det så skal den da have en sub til:-) en asw608 er tit til at få til en god pris brugt..

Men glæder mig til at høre om dine oplevelser:-)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 00:18
Når du er oppe i den prisklasse, bør du altså også give Monitor Audios bud en chance. 
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 08:25
Hej Ukke,

Har du hørt soundbaren fra Monitor Audio spille ?
Men kan umiddelbart kun købe den to steder i DK, og det er ikke lige i nærheden af mig. Jeg har selv læst flere gode anmeldelser af den, og det eneste der får lidt kritik er betjeningen af den.

Mikkel
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 09:55
Nogen der ved hvordan panoroma'en klare sig til film.. Står også og skal have en soundbar, men min bliver brugt mere til film end musik..
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 10:26
Jeg kan klart anbefale Panorama 2, jeg købte den som en midlertidig løsning for over et år siden, men den hænger stadig i stuen under fladskærmen. Nogen har behov for MEGET bass og tilslutter en sub, jeg synes den gør det ganske fint uden en sub, men det er jo altså efter temperament :-D

Men Panorama 2 gør det rigtig godt i film :-)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu