recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der en receiver med disse to muligheder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes der en receiver med disse to muligheder?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der en receiver med disse to muligheder?
    Sendt: 20-Juli-2014 kl. 20:18
Hej herinde

Jeg har set på flere receivere, men det lader til at være svært at finde en surround receiver, der tillader digital-lyd til zone 2 og/eller 3 og endnu mere svært, når det gælder lyd fra en HDMI indgang, men har jeg overset noget? Bemærk at jeg ikke taler om HDMI-udgangen til zone 2 og 3 men kun højttaler-udgangene. Jeg er bl.a. usikker om Denons 4520 kan dette.

En anden ting er, om det er muligt at sætte en receiver op til, at de to bagerste eller midterste højttalere i et 7.1 system også bruges som de to stereo højttalere i zone 2?

Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 20:26
Opfylder ethvert krav til entusiast-hjemmebiografen
Med 7 HDMI-indgange kan du håndtere selv det største hjemmebiosystem, og de to samtidige HDMI-udgange gør det muligt at drive et flad-tv og en projektor i optimal Full-HD kvalitet samtidig. Via HDMI Zone 2 kan du også sende både billede og multikanals lyd til et andet rum i ægte digital HD-kvalitet
Dette er sakset fra hifi klubben, ved ikke om dette hjælper.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Opfylder ethvert krav til entusiast-hjemmebiografen
Med 7 HDMI-indgange kan du håndtere selv det største hjemmebiosystem, og de to samtidige HDMI-udgange gør det muligt at drive et flad-tv og en projektor i optimal Full-HD kvalitet samtidig. Via HDMI Zone 2 kan du også sende både billede og multikanals lyd til et andet rum i ægte digital HD-kvalitet
Dette er sakset fra hifi klubben, ved ikke om dette hjælper.

Tak for en hurtig respons Smile Men det hjælper desværre ikke.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu