recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 2 i Fona til 1999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad 2 i Fona til 1999,-

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad 2 i Fona til 1999,-
    Sendt: 27-Juli-2014 kl. 12:06
16 gb wifi modellen. Er stadig en brugbar tablet   Tongue
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

16 gb wifi modellen. Er stadig en brugbar tablet   Tongue

Helt bestemt. jeg har absolut ingen planer om at skifte min iPad 2Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 14:02
Men for en plovmand mere kan man få iPad 4 (eller det 3'eren?) med kraftigere motor og bedre skærmopløsning.
Før eller siden kan 2'eren ikke følge med længere, når nye iOS'er introduceres. Det vil selvfølgelig også overgå de senere iPads, men dermed også længere ude i tidshorisonten.

Bl.a. kører min iPad Air og min gamle iPad 2 begge iOS 7.1.2, men Siri mangler på 2'eren.
Desuden crasher 2'eren ofte, hvis jeg spiller The Sims Freeplay, det sker heller ikke på Air'en.

Men selvfølgelig, hvis man bare surfer på internettet, så er 2'eren stadig glimrende.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 16:51
Det er iPad 4 der er "Retina" som man kan købe for en beskeden merpris.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:16
Jeg begriber ikke at folk vil give penge for en iPad 2. Skærmen var allerede elendig, da modellen blev lanceret. Og den hænger efterhånden tilsvarende meget på HW fronten.

Jeg siger ikke at den er ubrugelig, og at dem der allerede ejer en iPad 2 bare skal smide den ud. Men jeg ville under ingen omstændigheder anbefale nogen at give 2000kr. for en.
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 18:06
Til de små børn synes jeg Sku den er i orden. Mine små er ikke så kritiske med opløsning og 1 sekund i spilload fra eller til.
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 19:42
Min datter på 2 har fint glæde af 2'eren. Jeg oplever desuden flere Safaricrash på min Air.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 20:06
har 2'eren, ville spenderer de ekstra kroner i en nyinvestering.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 20:26
Forstår ikke de forbrugere som stadig køber en iPad 2 til 2.000 kr.

Deres produktviden må ligge på et lavt niveau. Ellers køber de bare Apple-produkter i blinde og udelukkende pga. 'brandet'.

Redigeret af Ukke - 27-Juli-2014 kl. 20:27
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 20:48
iPad 2 er i dag kun af interesse for dem, som af en eller anden grund har brug for den gamle port. Ellers giver det nul mening at købe en i dag da den formentlig snart vil blive ladt i stikken hvad angår iOS-opdateringer som det skete med 1'eren.

Den eneste grund til, at Apple vil holde den i live længere end 1'eren er, at der er solgt væsentligt flere 2'ere end 1'ere, men det er kun et spørgsmål om tid før forskellene bliver meget mere synlige end de er nu.

Nogle kan måske leve med at skærmen ikke er så skarp, at apps starter langsomt op og at den har mindre hukommelse, men det bliver straks mere problematisk når der er apps der slet ikke kan køre på den.

Med en 4'er går der væsentligt længere tid før det sker.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 20:54
Hold da op, mine apps starter op på 1 - 2 - 3 sek. Skærmen står fint til alm brug. Batteritiden er mindst 10 timer.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 21:00
Er der egentlig nye modeller på vej i efteråret - hvad siger rygtemøllerne?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu