|
Nyt design på recordere efterår 2014 |
Besvar | Side 123 17> |
Forfatter | ||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2014 kl. 22:55 |
|
Hejsa .
Så er vi godt på vej med vores nye design, og jeg syntes da lige i skal have et sneak-peak. Status er:
Lige nusser vi, og håber vi kan åbne en beta snart. Og på smartphone: Redigeret af Lars - 31-Juli-2014 kl. 00:31 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meget anderledes, men ser spændende ud. Hvad med beta en, er det noget vi kan komme ind på?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Ja så snart hosting osv. er klar. /Jens
|
||
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil jeg da glæde mig til.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmmm, jeg ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg skal sige.
Anderledes? Ja. Rodet? Ja. Kønt? Nej. Bliver jeg hængende? Ja, for der er sgu ikke så mange alternativer. |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
Nick_S
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Såfremt de fem "fokusartikler" i toppen er random udvalgte artikler, håber jeg at alle (de 5 inklusive) vil figurere på den almindelige liste som vi kender det.
|
||
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil der komme mine indlæg mulighed, så man kan følge med i de debatter man er I? For det mangler jeg utrolig meget.
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nøj et fedt design! Vist det havde været i 2003!! Men i 2014 er det da noget så amatøragtigt se på
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
De 5 øverste er "udvalgte", men lige under dem er der en liste som i kender dem. /jens
|
||
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den del vi er i gang med nu, er CMS. Forumet er ikke med i denne omgang /Jens
|
||
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Konstruktiv kritik modtages - Nedladende bemærkninger henvises til Nationen på eb.dk |
||
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jens, jeg kan på det viste billede ikke rigtigt se, at der fremgår ret meget omkring de seneste forum indlæg. På en eller anden led, er det vel stadig forummet som er en ret så drivende kraft for recordere.dk - eller har jeg set forkert - eller misforstået?
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Besvar | Side 123 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |