|
Nogen der ved hvad min skærm fejler? |
Besvar |
Forfatter | |
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2014 kl. 08:14 |
Hej folkens. jeg har lige fået skiftet hele panelet i min Samsung PS63C7705 for 3 måneder siden (for 2 gang) og nu er der et eller andet galt igen
Er der nogen af jer, der kan identificerer den her fejl? Jeg har lagt 2 billeder op på photobucket, og et lille videoklip. De 2 foregående gange var problemet lodrette streger... nu er det noget helt andet der er gået galt? http://s1270.photobucket.com/user/martin_sjoestrand/library/ Mvh Martin Jeg har lagt et billede op nu, hvor der er sat en film på (De lodrette streger er bare refleksioner fra vinduet)
Hvis det er en panelfejl igen, så er jeg ved at være lidt uimponeret over Samsung... i hvert fald den her model Redigeret af Martin Sjøstrand - 08-August-2014 kl. 09:55 |
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes det ligner begyndelsen til panelfejl igen!
|
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige redigeret oprindelige besked, og tilføjet et ekstra billede i Photobucket
Redigeret af Martin Sjøstrand - 08-August-2014 kl. 09:56 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |