|
MusikAfspiller til køkkenet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 15:55 |
|
Mangler en enhed, som kan afspille musik i køkkenet. Må gerne kunne styres via iPad/telefoner og kunne tage netstationer og streamingtjenester.
Er sonos vejen frem? Hører gerne alternativer som måske ikke lever 100 procent op til det. Bare for at have lidt at søge på. Er helt tabt på denne mark :) Her intet udstyr til det nu. Må gerne fylde så lidt som muligt |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Når jeg har brug for transportabel musik, så er det nemt med en Tablet og en BT højttaler. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
|
Jeg synes Sonos er god til det. Den kan de tre ting du nævner.
Sonos styrer du med fx iPad, og så klarer den selv streaming, også selv om du bruger iPad og telefon til noget andet imens. En Bluetooth højttaler kræver at iPad sender lyd videre hele tiden. Redigeret af Brixen - 10-August-2014 kl. 17:11 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Har sådan en her i køkkenet:
Den opfylder alle dine krav.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Hvilken bt højttaler?
Hvor meget udstyr kræver so os for at køre, som et minimum? Hvordan er lyden i sådan en pure enhed? Den ser ret spændende ud |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Bruger en JBL Flip på en Android Tablet eller til Telefonen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19749 |
|
En løsning der kun lever 10% op til den krav er hvad jeg har gjort. Købte et sæt DLS R50 og trak et sæt højttalerkabler til stuen og satte dem i zone 2 på min receiver. For under 800 kroner har jeg et køkkenlydsetup der sparker alvorligt røv lydmæssigt på de fleste løsninger der ellers er foreslået. Klaus |
||
![]() |
||
|
Og det ville jeg gøre, hvis hjemmet var mit eget. Men flytter i en Lejebolig, hvor det ikke er muligt at trække kabel fra stue til køkken. |
||
![]() |
||
|
Lavet pænt og ordentligt, så er det vel ikke umuligt. |
||
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Jeg kan anbefale denon cocoon. Den har airplay og internet radio. Desuden en aux indgang.
Lyden er ganske god. ![]() |
||
![]() |
||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
|
Jeg går også ind for at man borer et par huller gennem væggene (8-10 mm), så der kan trækkes kabler fra stue til køkken. Hullerne kan så lukkes når man fraflytter, eller måske ligefrem bruges af næste lejer. De fleste sætter jo pris på god lyd
![]() |
||
![]() |
||
|
der er bare en klausul i kontrakten, som siger at der ikke må laves gennemboringer. Dette kan jeg jo ikke rigtig se bort fra. og kan ikke lige gennemskue hvordan kablet ellers skal trækkes fra stue til den anden stue til gang og ind i køkkenet.
Tager lige et kig på den denon
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |