recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kitkat 4.4.2 til Optimus G ( E975 ) frigivet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kitkat 4.4.2 til Optimus G ( E975 ) frigivet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kitkat 4.4.2 til Optimus G ( E975 ) frigivet
    Sendt: 12-August-2014 kl. 09:29
Bare til information, ser det ud til at Kitkat langt om længe er klar til download i Dk.
Er desværre ikke på wifi hvor jeg befinder mig lige nu, så er nødt til at vente til jeg kommer hjem, før jeg kan bekræfte at det er 4.4.2
Men en ny firmware er i hvert fald tilgængelig :-)

Redigeret af Svelle - 12-August-2014 kl. 09:29
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 12:26
spændende, det skal checkes på fruens telefon senere i dag - også på tide der kom noget nyt, til den ellers glimrende telefon!
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 12:48
Er den først blevet tilgængelig i dag?

Min kærestes resatte nemlig sig selv i sidste uge, hvor alt forsvandt billeder, kontakter osv. Fuldstændig ligesom når man tænder den for første gang. Tænkte på om det kan være fordi den automatisk har installeret den nye opdatering?
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 10:35
installeret på fruens, uden problemer - nogen der ved hvad forskellene er, udover fart / batteritid - features?
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 11:34
Ja, den blev først frigivet i går mig bekendt. Har nemlig kontrolleret fler3e gange dagligt de sidste mange måneder ;-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu