recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iCloud, hvordan er det nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iCloud, hvordan er det nu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iCloud, hvordan er det nu?
    Sendt: 18-September-2014 kl. 20:52
Hej,

Når jeg sidder på arbejdet og arbejder i Word, Excel og Powerpoint, kan jeg så dele dem med min andre Apple enheder via iCloud? Lige pt. bruger jeg Dropbox, men kan jeg gøre det med iCloud også? Eller understøtter det ikke Office dokumenter?
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 06:03
Ingen der kan hjælpe? :)
          
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 07:34
Ifm IOS8 kan du vel nu bruge iCloud til at gemme alle mulige slags dokumenter - som dropbox, SkyDrive m.m. Under installationen af IOS 8 bliver man spurgt om man vil konvertere sin iCloud.
Hvis jeg logger på icloud.com så har jeg en folder der hedder iCloud Drive hvor jeg nu kan uploade filer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 22:05
Okay for vildt. Tak. Men det kræver at alle mine enheder kører iOS 8.0? Dette var ikke muligt med iOS 7 vel?
          
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 10:01
Jeg ved ikke om de generelt har opdateret deres service, eller om det er ifm. at en enhed bliver opgraderet til IOS8.
Du kan jo bare prøve at logge på og se om du har en folder der hedder iCloud Drive
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 11:33
Hvis du slår iCloud Drive til virker iCloud ikke mere med Mavericks.

Ladiesman217, kan du ikke bruge Microsofts OneDrive til Office. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 17:44
Nå, hvorfor virker det ikke med Mavericks, hvis jeg bruger iCloud Drive? Hvad er fidusen så ved det?

Jamen hvad er "bedst" af OneDrive eller Dropbox?

Jeg synes bare det er irriterende at jeg ikke kan sidde og arbejde i dokumenter direkte i OneDrive, og jeg kan ikke gemme mapper, som jeg kan ved Dropbox. Der kan jeg jo faktisk bare åbne et dokument i Dropbox på min computer, og arbejde med det dokument, hvor den samtidig gemmer. Det er lidt smart synes jeg.

Redigeret af ladiesman217 - 23-September-2014 kl. 17:52
          
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Nå, hvorfor virker det ikke med Mavericks, hvis jeg bruger iCloud Drive? Hvad er fidusen så ved det?

Fidusen er at du skal vente til Yosemite kommer i næste måned, hvor iCloud Drive virker.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 19:42
Ok, det forklarer så det hele.

Men lige af OneDrive og Dropbox, hvad vil du så anbefale? Som jeg beskrev i mit forrige indlæg, så passer Dropbox måske mig mest, men har man samme mulighed med OneDrive? Altså drag 'n' drop og at arbejde i selve dokumenterne i "skyen"?
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu