|
Panasonic TX-P55VT60E vs. TX-P55VTW60 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lykkesholm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2014 kl. 19:59 |
Hejsa,
Da jeg er for sent ude for at få købt en Pana VT60 i DK må jeg kigge udenfor landets grænser efter en sådan model, hvorfor idealo.de er blevet gennemsøgt. Der er følgende to modeller kommet op i min søgning, nemlig TX-P55VT60E og TX-P55VTW60. Er der nogen her inde der kan fortælle mig, hvad forskellene mellem disse to modeller er og, om TX-P55VTW60 vil virke med danske TV-udbydere via DVB-C? På forhånd tak. /Bo
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan heller ikke finde forskellen mellem de 2 modeller. Der skulle ikke være problemer med at anvende DVB-C tuneren i DK.
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
W60 er LED VT60 er plasma.
Og dog... Jeg tog fejl af den danske WT60 og den for mig ukendte VTW60... Redigeret af Christian H - 30-September-2014 kl. 12:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |