|
Er Wimp blevet gratis på mobil og tablet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svbg1979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 09:10 |
Da Wimp blev gratis på web, gik jeg ind og oprettede mig som bruger igennem Facebook. Lige siden har jeg kun benyttede deres gratis tilbud til at "snuse" lidt rundt derinde.
I går besluttede jeg mig så for at installerer deres Android-app på både telefon og tablet, da jeg ville se, om deres gratis tilbud virkede ligesom Spotifys, nemlig fuld adgang på tablet og shuffle på telefon. Til min store overraskelse er der fuld adgang både på tablet og telefon! D.v.s. at på telefonen kan jeg "springe" fra nummer til nummer i et album. Så nu er mit spørgsmål bare, om Wimp automatisk i en begrænset periode, giver fuld adgang pr. tilmeldt enhed f.eks. 7 dage og så stopper "festen"? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De skriver selv at der er 30 dages gratis adgang
link til gratis wimp Redigeret af hansie - 04-Oktober-2014 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
svbg1979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
Det er rigtigt. Den side har jeg godt nok set, men som der står i toppen, så er det ved nyoprettelse af en Wimp-profil. Jeg har allerede oprettet en profil for lang tid siden. Men det kan godt være, at når man allerede er oprettet som bruger, og man så går ind og installerer deres app, at man så får de 30 dage på hver oprettet enhed. Men det står bare ingen steder i app'en. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
De trækker vel bare fra dit dankort ;-)
|
|
![]() |
|
Ja, he he... heldigvis har de ikke kortoplysningerne, så der er jeg ganske rolig. |
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
Det spotify standard der er gratis
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |