recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Wimp blevet gratis på mobil og tablet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Wimp blevet gratis på mobil og tablet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er Wimp blevet gratis på mobil og tablet?
    Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 09:10
Da Wimp blev gratis på web, gik jeg ind og oprettede mig som bruger igennem Facebook. Lige siden har jeg kun benyttede deres gratis tilbud til at "snuse" lidt rundt derinde.

I går besluttede jeg mig så for at installerer deres Android-app på både telefon og tablet, da jeg ville se, om deres gratis tilbud virkede ligesom Spotifys, nemlig fuld adgang på tablet og shuffle på telefon.

Til min store overraskelse er der fuld adgang både på tablet og telefon! D.v.s. at på telefonen kan jeg "springe" fra nummer til nummer i et album.

Så nu er mit spørgsmål bare, om Wimp automatisk i en begrænset periode, giver fuld adgang pr. tilmeldt enhed f.eks. 7 dage og så stopper "festen"?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 09:19
De skriver selv at der er 30 dages gratis adgang

link til gratis wimp

Redigeret af hansie - 04-Oktober-2014 kl. 09:20
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

De skriver selv at der er 30 dages gratis adgang

link til gratis wimp

Det er rigtigt. Den side har jeg godt nok set, men som der står i toppen, så er det ved nyoprettelse af en Wimp-profil. Jeg har allerede oprettet en profil for lang tid siden.

Men det kan godt være, at når man allerede er oprettet som bruger, og man så går ind og installerer deres app, at man så får de 30 dage på hver oprettet enhed. Men det står bare ingen steder i app'en.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 16:16
De trækker vel bare fra dit dankort ;-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

De trækker vel bare fra dit dankort ;-)

Ja, he he... heldigvis har de ikke kortoplysningerne, så der er jeg ganske rolig.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 23:23
Det spotify standard der er gratis
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu