|
Sonos Spotify playlister |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter BJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2009 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 05:37 |
Jeg træner hjemme på en crosstrainer og har derfor lavet en playlist i Spotify, som jeg afspiller på Sonos. Der ligger et par hundrede numre i listen. Men hver gang jeg skal afspille listen, starter den forfra med første nummer. Kan man ikke på en eller anden måde, sætte den til at afspille fra hvor man sluttede sidst?
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du kan sætte shuffle til på din sonos, og så bladre igennem listen og vælge det første nummer den skal starte med, men ligefrem at få den til ALTID at starte med det sidst afspillede nummer, det kan den dog ikke :) - men skriv det ind til sonos som et forslag til en funktion?
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |