|
Et "nyt" chromecast spørgsmål. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 16:15 |
Jeg har kigget og søgt på forummet og googlet lidt, men synes ikke jeg rigtig kan finde svaret på mit spørgsmål som er:
Jeg har nogle mp4 og mkv filer som jeg normalt ser på PC'en med VLC player, hvis jeg så køber en chromecast, kan jeg så sende det til TV'et og starte, stoppe, spole etc med chromecast app'en til min Ipad, eller hvad gør man? Er der andre lignende dimser der er bedre til formålet og nej IKKE Apple TV?
|
|
![]() |
|
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Installer PLEX, det kører mega godt.
Den bedste afspiller/streamer jeg til dato har prøvet, køer fuldstændig flydende via Chromecast.
Så har du fuld kontrol over styringen via iPhone og iPad. |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Plex fungerer som Moulder skriver perfekt til formålet, dertil skal der installeres plex server på din pc og dine film skal lægges i denne via sti fra serveren af.
Fordelen er så at du nu også har dine film med dig farten hvis pc er tændt hjemme. Selv via browser på alle computere med internet kan du se dine film. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
OK, lyder som om jeg skal have fat i en Chromecast så. Jeg har installeret Plex Server på min PC og har lagt film ind som man skal, men så idag kan jeg overhovedet ikke åbne Plex mere. Gad vide hvorfor, godt der er en uninstall funktion, så det må jeg prøve og så installere den igen og se om det hjælper.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |