|
Kan ikke afinstallere Google Chrome? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 00:10 |
For at streame på en side skulle jeg downloade en HD app, som så åbenbart har installeret noget der laver koks i det.
Samtidig er der blevet installeret ASK toolbar som en udvidelse til Chrome. Når jeg forsøger at afinstallere ASK siger den jeg først skal lukke Chrome før det kan lade sig gøre selvom Chrome allerede er lukket. Når jeg forsøger at afinstallere Chrome sker det samme og jeg får beskeden at Chrome først skal lukkes selvom Chrome allerede er lukket. På den måde kan jeg ikke få lov til at afinstallere Chrome? Når jeg er inde på hjemmesider bliver tekst ændret til links som man kan trykke på, så alt i alt er min maskine åbenbart blevet inficeret med et eller andet. Nogle forslag?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gå i joblisten og vær sikker på at Chrome er lukket derfra. Derefter går du til kontrolpanelet -> programhåndteringen, og derfra afinstallerer du ASK. Genstart herefter computeren.
M.v.h. |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Ahh hvorfor tænkte jeg ikke på det.
Det er egentlig mærkeligt: Da jeg tjekkede joblisten var der ingen programmer der kørte og derfor ingenting at lukke ned, men samtidig opdagede jeg at der var et Chrome ikon i meddelelsesområdet, som jeg så manuelt lukkede ned for. Tak for svar.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det vil ikke hjælpe at smide Google Chrome ud!
Google Chrome Klik på de tre streger lige under luk-knappen Gå ned til Flere værktøjer Klik på Udvidelser Et nyt vindue åbnes Her bør du kunne fjerne den FOR****de Ask. Internet Explorer Klik på "tandhjulet" lige under luk-krydset Klik på Administrer tilføjelsesprogrammer Sæt den til at vise Alle tilføjelsesprogrammer (Mener at huske, den skulle være her - ellers er den sikkert i Søgemaskiner) Ret mig, hvis dette ikke passer! Her bør du kunne deaktivere eller fjerne Ask Prøv så, om Ask kan fjernes i Programmer og funktioner Redigeret af turbo2 - 19-Oktober-2014 kl. 08:14 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Det lugter mere af at der er blevet opdateret en JAVA og man så har fået ASK med i købet. - Det kunne meget vel være den "app" var javabaseret.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Tænkte også på Java - men lortet er jo også tilsat andre programmer - desværre. Og de gør ALT hvad de kan, så man ikke kan komme af med skramlet. Men som jeg har forsøgt at beskrive det, er dette så ikke vejen at gå for at få Ask smidt ud? Både fra Chrome OG InternetExplorer.
Redigeret af turbo2 - 19-Oktober-2014 kl. 08:21 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Gendan din computer til et tidligere tidspunkt.
Klaus |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej.
Kan være der er noget her der kan bruges. http://www.kvikstart.dk/artikler/fjern-ask.html Redigeret af nesager - 19-Oktober-2014 kl. 10:28 |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Sjovt nok med det Ask Toolbar. Jeg benytter den gratis udgave af Avast og den kommer med meddelelser hver gang, der er blevet installeret toolbars og andet møg. Den giver så mulighed for at fjerne disse ved blot at acceptere Avast vil fjerne det. Det fungerer godt, synes jeg.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |