|
WD Live - BlueRayRip - Hvilke filer skal med ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Seal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2014 kl. 17:55 |
Hej,
Er lige ved at ligge en masse filer over i NAS til streaming på WD LIVE. Et spørgsmål, i en mappe med BlueRay Rip film ligger der nogle filer, er det ikke kun 2 af filerne som er vigtige at få med (altså selve filmen, samt subtitle filen) ? Gemme disse 2 ? MKV SFV Ud med nedenstående, korrekt ? Sample NFO SRT (hvad er dette for en fil?) |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket program bruger du til at rippe med ?
|
|
![]() |
|
Seal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
De ligger allerede på min PC/HD, så filerne er rippet - er bare i tvivl om hvilken der er filen med undertekster |
|
![]() |
|
Jeg tror dog jeg må korrigere mig selv ift. hvad jeg skrev i starten, som jeg opfatter det nu er SRT filen med undertekster i ?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ja - og hvis du har rigtige bluerayrips ville underteksterne være integreret i videofilerne. så det er ikke rigtige blueray rips. - nogen har gjort noget ved dine filer inden "du fik dem"
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Idéen med et rip er jo at du kun vil have 1 fil pr. film når det er rippet.
Jeg bruger MakeMKV til at rippe, så kommer det ud på den anden side i én fil.
|
|
![]() |
|
okay jeg forstår, takker for info.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Han "fik" dem nok ikke, de er snarere blevet "hentet" ![]() |
|
![]() |
|
kradser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 33 |
*.sfv checker at din torrent fil ikke har mistet data under overførsel, mens *.nfo indeholder en beskrivelse af rippet fra pågældende torrent gruppe. Information som bitrate, hz m.m. *.srt er undertekster.
MKV/avi/osv. og srt i samme mappe med samme navn ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |