recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV LIVE Eller Popcorn Hour C200 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV LIVE Eller Popcorn Hour C200 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV LIVE Eller Popcorn Hour C200 ?
    Sendt: 29-Oktober-2014 kl. 14:17
Hey,

Har en WD TV Live i forvejen, men overvejer et køb af endnu en mediaafspiller, men hvilken er bedst.

Jeg syntes jo WD TV LIVE er lidt langsom i sin behandling af nye filer, hente context osv, men måske det er det samme med Popcorn hour ?

WD TV LIVE Eller Popcorn Hour C200 ?
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2014 kl. 15:19
Det kommer lidt an på, hvad dine forventninger er.

PopCorn er kendt for at spille (stort set) revl og krat, der holder sig indenfor HP@4.1 8bit colour space, og kan klare stort set alle eksisterende containere (MKV/MOV/AVI/FLV osv.). Dens fil-format-support er ret god.

Nu kender jeg ikke UI på WDTV, men hvis man ikke vil have et grafisk interface med plakater og al muligt andet gøjl, men kan nøjes med en simpel fil-browser, hvor man går ind i mapper og vælger filer, så er PopCorn Hour C-200 helt fin til dette. Jeg benytter ikke dens NMJ (Network Media JukeBox), da jeg synes at det er for besværligt at navigere rundt i - jeg vil hellere have en diretcory struktur jeg selv kan vedligeholde med mapper til hver enkelt TV-serie og med navngivning af filerne som jeg vil have dem præsenteret. YMMV.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2014 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Nu kender jeg ikke UI på WDTV, men hvis man ikke vil have et grafisk interface med plakater og al muligt andet gøjl, men kan nøjes med en simpel fil-browser, hvor man går ind i mapper og vælger filer, så er PopCorn Hour C-200 helt fin til dette. Jeg benytter ikke dens NMJ (Network Media JukeBox), da jeg synes at det er for besværligt at navigere rundt i - jeg vil hellere have en diretcory struktur jeg selv kan vedligeholde med mapper til hver enkelt TV-serie og med navngivning af filerne som jeg vil have dem præsenteret. YMMV.

Det vil sige at hente covers til film osv. der er popcorn ikke så godt med som WD eller ?

Har haft min WD live i ca. 1.5 år, og egentligt ikke brugt plakater / covers muligheden før nu, men syntes jo det er meget hyggeligt - jeg syntes dog den er meget langsom til at opdatere covers etc. når der man ligger nye filer på ekstern hd eller NAS.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu