recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIMP på PC stremes til medieafspiller for DUMMIES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WIMP på PC stremes til medieafspiller for DUMMIES

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fritz Munk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2011
Sted: Nyborg DK
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fritz Munk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WIMP på PC stremes til medieafspiller for DUMMIES
    Sendt: 03-November-2014 kl. 09:41
Hej alle I dygtige og hjælpsomme folk herinde Smile

Har en Cambridge Magic 6 V2 og der "kun"  Spotify Connect  indbygget.
Vil meget gerne have WIMP HIFI på i stedet for Spotify.

Kan  så vælge at købe en Sonos Connect med WIMP og slutte den til Cambridge digital-indgang...
Synes bare, at slutte to styk medieafspiller i rumpen på hinanden for for få WIMP HIFI er liige i overkanten Smile
Lurede så på at installere WIMP HIFI på PC´en og så streame til Cambridge medieafafspiller trådløst over mit wifi net.
Har prøvet med Windows medieafspiller at få det til at virke og har nu prøvet en uge og NU gi´r jeg op !!
Alt det med "Biblioteker osv osv "  wakkk Pinch

Nogen der med jævne ord på dansk, ( skær det ud i pap ), kan forklare en gammel tosse som mig hvordan jeg får det til at virke ? 

Er dybt taknemmelig for al hjælp Hug

PS  :  Spotify connect virker fint over mit wifi.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu