|
Hvilken streamer til DR's gratis programmer. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2014 kl. 10:05 |
Hej. Ferietiden står for døren. Først skal jeg på ferie i Danmark og måneden efter en tur til Spanien. Hvad skal jeg købe for at se DR's gratis programmer, skal det være en ChromeCast, en Apple TV3 eller noget helt tredje? Jeg kunne også finde på at tegne en måneds gratis prøve abonnement på TV2 PLAY eller Watz me now. Under turen til Spanien håber jeg på at kunne se DR via en dansk VPN/DNS service, enten sat op i apparatet selv eller sat op i Routeren. Hvad er mulighederne? Og hvilken indflydelse vil det have på valg a Streamer.Det er kun en løsning til Dansk TV jeg søger. Udenlandsk TV ser vi via parabol. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |