|
Telmore play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bobberman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2014 kl. 11:22 |
Kan man med et Telmore play abonnement se C more og hbo og min bio på et Samsung smart tv?
|
|
Bobber
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeps, se her;
PS: Kræver jo selvfølgelig at apps'ne findes på dit tv.
Redigeret af Jakabov - 12-November-2014 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
C More Play understøttes kun på computer, telefon og tablet. Ingen AirPlay eller Chromecast understøttelse. Så ikke nemt at få op på fladskærmen. Kan lade sig gøre ved at sætte en PC til fladskærmen, men kvaliteten er ikke imponerende.
Der er en HBO Nordic app til visse Samsung Smart TV. Min Bio kender jeg ikke noget til. |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Kan man ikke "snyde" C More app'en til at sende til ATV, lige som man f.eks. kan med TV2Play ?
Altså ved at aktivere skærmdeling via AirPlay INDEN man starter app'en op?
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Er det ikke skærmdublering, du der taler om, og ikke egentlig AirPlay?
TV2 Play understøtter jo AirPlay - bare ikke for alle udsendelser pga. noget med rettigheder. |
|
![]() |
|
bobberman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Ok... Takker
|
|
Bobber
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |