|
krav til konfiguration streaming fra onedrive |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2014 kl. 19:21 |
Har planer om at ligge mine billeder og videoer ud på onedrive, men kvaliteten når jeg streamer er slet ikke på højde med orginal materialet.
Komprimeres video når der streames fra onedrive eller hvordan skal det sættes op. Er der ktav til båndbredde? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En mulighed kunne være (Er ikke helt sikker, men prøv): Før musemarkøren ned i højre hjørne, eller op i øverste højre hjørne.I den "lap", som kommer frem, klikker du på Indstil. Klik på Skift PC-indstillinger. Klik på OneDrive. Klik på filmrulle. Hvordan står prikken? Den bør vel stå i Upload flere billeder i bedste kvalitet. Men lige om dette også gælder for videoer, ved jeg desværre ikke... Du kører vel Windows 8, eller 8.1?
Redigeret af turbo2 - 12-November-2014 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Jeg kører både win 7 og 8 og android og IOS
![]() Så der er afspilning på alle platforme og enheder. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Så prøv lige, om prikken står, som jeg har beskrevet, hvis du lige nu har adgang til Windows8'eren...
|
|
![]() |
|
Hvordan gik det? Fik du løst problemet, og i givet fald, hvordan?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |