|
Strømforsyning til Squeezebox Classic 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2014 kl. 00:14 |
Hej ! Da strømforsyningen til min ellers velfungerende Squeezebox Classic 3 er røget sig en tur, skal jeg finde en ny. Er der nogen her i forummet som har købt en ny strømforsyning til en SB 3 og som kan fortælle hvilken og hvor den er købt ? M.v.h. Poul |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke det store hokus-pokus i det! Det er en almindelig 5V/2A (evt. 3A) strømforsyning.
F.eks. som denne: http://www.ebay.com/itm/Logitech-Slim-Devices-Squeezebox-3-5v-EU-mains-power-supply-Adaptor-Plug-/201086003399?pt=UK_ConsumerElectronics_PowerAdaptors_SM&hash=item2ed1a8e8c7 Jeg tror også at jeg har indtil flere af slagsen liggende. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 13-November-2014 kl. 01:59 |
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Hej Henrik B. ! Tak for dit svar ![]() Har dog også søgt på nettet og fundet flere 5V 2A strømforsyninger, men der er mange af dem der ikke har det rigtige stik (2.5mm x 5.5mm). Men den du refererer til på eBay ser ud til at være en der kan bruges. M.v.h. Poul |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvor i landet bor du? Det kan som sagt være, at jeg har en liggende, som kan bruges og som kan erhverves billigt.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Har tjekket. Jeg har desværre ikke noget som kan bruges.
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |