|
Rumkorrektion via app på sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2014 kl. 17:47 |
Elac har lavet to nye subwoofere der laver rumkorrektion via en app på mobiltelefonen.
Først holder man telefonen 30cm fra subwooferen for at justere for forskelle de forskellige telefoner imellem, derefter placere man telefonen på lytte position som en normalt mikrofon. 2070 koster ca. 11.000 og den mindre 2050 koster ca. 9.000 så det er jo ikke fordi det er nogle billige subwoofere. Hvad er jeres mening. Vil det fungere eller er man bedre tjent med en sub uden rumkorrektion og bruge feks. Dspeaker antimode? https://www.youtube.com/watch?v=hbr6ZiQl6pw
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dspeaker virker rigtig godt må jeg sige, har haft en her hjemme for og prøve den imod mine DB1 subwoofere's egen Rumkorrektion. Og selv om den ikke er lige så god som mine DB1's så var jeg rigtig positivt overrasket over den Dspeaker.
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ingen der har en mening om at bruge en mobiltelefon som mikrofon ?
Digital movie(hollandsk blad) har kåret 2070 til ......Digital movie homecinema of the year 2014-2015 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |