|
Total kludder i min Squeezebox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2014 kl. 07:47 |
En lang nedtur er endt med at jeg nu hverken kan sige kuk eller bøh.
Squeezebox Touch Media Server 7.7.5 Mac Yosemite Firefox 33.1 Jeg afinstallerede Media Server efter denne opskrift: http://forums.logitech.com/t5/MySqueezebox-com-Squeezebox/Uninstalling-Logitech-Media-Server-on-Mac-with-OS-X-Lion/td-p/818983 Nu har jeg friskinstalleret Media Server. Når jeg under systemindstillinger klikker på ikonet og klikker på "Start server", snurrer den et kort øjeblik og meddeler så, at serveren ikke blev startet. Squeezeboxen er tændt. Default er sat til at starte serveren sammen med computeren, men efter en reboot er den ikke startet. Hvad gør jeg? |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde samme problem , fulgte rådet givet i denne tråd og slettede mappen hvor server log er.
Squeezebox Touch |
|
![]() |
|
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld at jeg først svarer nu. Jeg fik ingen email fra forum, selv om der er hak i »Send svar til min email-adresse«.
Det hjalp at slette /Users/Kurtl/Bibliotek/Logs/Squeezebox/, så nu er jeg oppe at kør. Heldigvis har jeg screenshots af alle mine indstillinger. Mange tak for hjælpen. Jeg vender tilbage til denne tråd, hvis noget kixer undervejs. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |