recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Total kludder i min Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Total kludder i min Squeezebox

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Towle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Viborg, Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Towle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Total kludder i min Squeezebox
    Sendt: 01-December-2014 kl. 07:47
En lang nedtur er endt med at jeg nu hverken kan sige kuk eller bøh.

Squeezebox Touch
Media Server 7.7.5
Mac Yosemite
Firefox 33.1

Jeg afinstallerede Media Server efter denne opskrift: http://forums.logitech.com/t5/MySqueezebox-com-Squeezebox/Uninstalling-Logitech-Media-Server-on-Mac-with-OS-X-Lion/td-p/818983

Nu har jeg friskinstalleret Media Server. Når jeg under systemindstillinger klikker på ikonet og klikker på "Start server", snurrer den et kort øjeblik og meddeler så, at serveren ikke blev startet. Squeezeboxen er tændt. Default er sat til at starte serveren sammen med computeren, men efter en reboot er den ikke startet.

Hvad gør jeg?
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 13:02
Jeg havde samme problem , fulgte rådet givet i denne tråd og slettede mappen hvor server log er.
Squeezebox Touch
Til top
Towle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Viborg, Danmark
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Towle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 03:11
Undskyld at jeg først svarer nu. Jeg fik ingen email fra forum, selv om der er hak i »Send svar til min email-adresse«.

Det hjalp at slette /Users/Kurtl/Bibliotek/Logs/Squeezebox/, så nu er jeg oppe at kør. Heldigvis har jeg screenshots af alle mine indstillinger.

Mange tak for hjælpen. Jeg vender tilbage til denne tråd, hvis noget kixer undervejs.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu