|
Synology transcoding |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2014 kl. 22:23 |
Hej
Jeg har lagt en masse af mine dvd-film ned på min Synology 214play vha. HD Encrypter, og nu ligger de jo så som om de bare var en dvd i biblioteker. Kan jeg få NAS'en til at vise filmen på mit fjernsyn, som var det en dvdafspiller filmen var sat i? Jeg har et Panasonic AS650E, kan det evt afspille det på den måde? Eller er jeg simpelthen nødt til at lave dem alle om til mp4-format eller lign? Jeg har en wdtvlive der kan afspille det som en dvd, men jeg ville virkelig gerne kunne undgå at have den stående. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej - du kan ikke få lov at vælge sprog/kaptiler og hvad man nu ellers kan drømme om i DVD'ere. Den vil tage den første stream i filen og så kaste den op på TV'et - det er ikke en afspiller! Og ja du er nødt til at trække de data ud du vil have den skal vise (undertekster/audospor etc) - Men hvis jeg skal være helt ærligt - fårk må det være nedern og skulle se en DVD i 720x576 på et 65" TV - det er ligefør pixeleringen bliver på størrelse med legoklodser
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer skam an på TV'ets evne til at vise SD. Mit 65" viser fine billeder fra SD kilder. Der er ingen "legoklodser"... ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |