|
NAS? (dvblink server og plex)? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2014 kl. 23:38 |
hej
Overvejer at købe en nas til at køre dvblink server og plex på. har set på NetGear ReadyNAS 102 RN10200 skal se video fra plex på min android og så videre til chromecast? med dvblink server skal jeg kunne sætte den til og optage når jeg ikke er hjemme fra mobil? men ville jeg kunne gøre det uden nogen problemer? eller skal jeg købe noget andet har max 500 til 1000 kr. må også være brugt vis i har noget? Redigeret af kimc88 - 10-December-2014 kl. 23:42 |
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører dvblink på en qnap ts-469l. Jeg bruger ikke plex, men kodi(xbmc), da understøttelsen af plex ikke er den bedste. Der er vist blevet udviklet en klient til plex, som kan findes på deres forum, men der udvikles ikke længere på den.
Uden de store problemer, er det muligt både at streame sine kanaler og indstille optagelser via mobilen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |