|
Hvilken Bluetooth receiver skal jeg vælge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MigMag ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: Fjerritslev Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2014 kl. 16:34 |
Skal bruge 2 stk Bluetooth receivere til julegave, hvilken model skal jeg vælge, har kikket lidt på Argon BT2 fra Hi-Fi klubben, er der andre jeg eventuelt også skulle overveje og kikke lidt på inden køb, måske bedre eller billiger?
|
|
![]() |
|
Gråskæg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2012 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger nu en Logitech Bluetooth adapter, som til forskel fra de 2 noname jeg har haft,
fungerer rigtigt godt, let at oprette en stabil forbindelse, men det afhænger selvfølgelig af hvor meget hifi man ønsker, om det er flac filer eller internetradio man streamer, kan findes fra ca 250 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |