|
NAS til SONOS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2014 kl. 17:49 |
Hej Har SONOS egentligt nogle officelle systemkrav/anbefalinger til netværksharddiske? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synology og qnap virker alle fint sammen med Sonos
Du skal ikke have mere.
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
Tak, så tror jeg, at det bliver en Synology ;-)
Redigeret af bas - 11-December-2014 kl. 19:39 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Sonos bruger almindelig SMB share (Også kaldet Samba share eller Windows share). Jeg har ikke kendskab til en NAS, der ikke understøtter dette. Så du kan roligt købe den Synology
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Ja, det er efterhånden svært at finde en NAS, som Sonos ikke kan tale med, se nederst i linket😄
Inkompatibelt Sonos-hardware /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Hej
Mange tak for jeres indlæg. Jeg kigger på det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |