|
4K år 2016: Men hvad koster det... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2014 kl. 08:38 |
4K Blu-ray skulle komme sidst i 2015
Men jeg ved snart ikke, om jeg orker at opgradere til 4K ![]() Det er jo da projektor, AV-receiver og BD-afspiller, der skal udskiftes (sikkert også HDMI-kabler) Så er vi oppe i en pæn slat penge... men hvad koster en 4K-projektor mon om halvandet års tid? Redigeret af jake51 - 13-December-2014 kl. 08:39 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En billig kan sikkert fås til 10.000.- Men så den sikkert heller ikke særlig god.
Så lige nu er det ren gætte leg. Reciveren behøver da ikke at skiftes for 4k Nuværende hdmi kabler burde passe til 4k. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
Men receiveren skal vel understøtte HDCP 2.2?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
4K video signalet kan jo føres uden om din forstærker. og kun lyden ind i forstærker.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg tror du bare skal tage en slapper, og se hvad tiden bringer
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
jeg håber oculus rift når at blive så stort at vi slet ikke behøver projector og lærred mere men kun et sæt briller.. :P men der går nok lidt længere tid....
|
|
![]() |
|
Tja... ej er jeg millionær og jeg skal vide det i god tid, så jeg kan spare op
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nu kan du jo bare begynde at spare op nu - her går man ikke galt i byen
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
De større Onkyo-receivere understøtter HDMI 2.0 og HDCP 2.2, men så fandt jeg det her: What they aren't telling you is that the HDMI 2.0 implementation is limited to 10.2Gbps (just like HDMI 1.4). While this allows the Onkyo receiver to pass the HDCP 2.2 handshake, it will limit how much data can be passed, negating many of the benefits of HDMI 2.0.
Redigeret af jake51 - 14-December-2014 kl. 08:01 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Spar halvtreds af de store op, så burde du være nogenlunde klar. Er det ikke nok, så byg stil og roligt op, med en ting af gangen. Drop fx receiveren og kør uden om den i starten osv. Og ellers så vent og nyd det du har indtil pengene er til, at du kan udskifte det hele på en gang.
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Har du en kilde på den info ? |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Og nye topfilm på BD ej at glemme..
De bliver så på skiven, hvis de fylder det 3-4 dobbelte af BD i dag. Selvom nas har 23 TB plads ialt. Som skrevet i Atomos køber jeg ikke noget før alt det nye er på plads. Redigeret af SVP03 - 14-December-2014 kl. 09:49 |
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |