|
Yousee Musik |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2014 kl. 17:50 |
Hejsa.
Nogen der har erfaringer med Yousee Musik? Tænker på brugervenlighed, antal sange mm? Er den identisk med TDC Play? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er 2 ens tjenester, udbydes kun til mobilkunder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Det fungerer fint. Jeg fik det med i min Yousee bredbåndsforbindelse.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det gjorde jeg også, men nu er det kun til mobilkunder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Jeg er glad for det. Fik det også med mit bredbånd. Der er alt hvad jeg kunne ønske mig og så er det "gratis". :)
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Og YouSee Plus kunder. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Og virker på mange platforme. Sonos, WEB, telefoner osv .
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Her er lige en af de meget få ting jeg ikke forstår :-)) med hensyn til kvalitet med yousee musik og spotify - Jeg har gratis spotify og så har jeg yousee play og musik - og musik kvaliteten fra spotify er meget bedre på spotify end yousee og det forstår jeg ikke ? Spotify med den gratis model burde have en dårlig lyd i forhold til yousee eller hvad ?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Niller55 hvad bruger du til at lytte på ?
De gange jeg har lyttet til gratis spotify lyder det ikke godt Selv bruger jeg TDC Play, Spotify samt Deezer alle 3 er betalende udgaver.
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg har stort set det hele - mac,ipad,android og et godt hifi som jeg både streamer til og nogen gange via kabel, så jeg har fin lyd med alt - så det er derfor det er lidt sort for mig :-(
|
|
![]() |
|
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Nu gider jeg ikke undersøge det igen, men lydkvaliteten på TDC Yousee er helt ok. Mener at kunne huske at for at få den gode/høje kvalitet så skulle man opdatere til en ny Player app. Tjek om du ikke stadigvæk, som en af de få, ikke har slettet den gamle app og insttalleret den nye.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
Det er simpelthen noget sludder. Alle der har en TDC bredbåndsløsning i forvejen har TDC Play. Det er først for nyligt at de har fjernet det fra bredbånd og det kommer ikke til at påvirke nuværende brugere, med mindre at man ændrer sit abonnement. Det samme med Yousee, fremover vil de kun tilbyde Play Musik til deres mobilbrugere. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |