recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Musik

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Musik
    Sendt: 22-December-2014 kl. 17:50
Hejsa.

Nogen der har erfaringer med Yousee Musik? Tænker på brugervenlighed, antal sange mm? Er den identisk med TDC Play?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 18:01

Det er 2 ens tjenester, udbydes kun til mobilkunder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 18:06
Det fungerer fint. Jeg fik det med i min Yousee bredbåndsforbindelse.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 18:12

Det gjorde jeg også, men nu er det kun til mobilkunder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 18:32
Jeg er glad for det. Fik det også med mit bredbånd. Der er alt hvad jeg kunne ønske mig og så er det "gratis". :)
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 06:55
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Og YouSee Plus kunder.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 08:01

Det er 2 ens tjenester, udbydes kun til mobilkunder.

Og virker på mange platforme.

Sonos, WEB, telefoner osv .
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 09:43
Her er lige en af de meget få ting jeg ikke forstår :-)) med hensyn til kvalitet med yousee musik og spotify - Jeg har gratis spotify og så har jeg yousee play og musik - og musik kvaliteten fra spotify er meget bedre på spotify end yousee og det forstår jeg ikke ? Spotify med den gratis model burde have en dårlig lyd i forhold til yousee eller hvad ?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 10:06
Niller55 hvad bruger du til at lytte på ?

De gange jeg har lyttet til gratis spotify lyder det ikke godt

Selv bruger jeg TDC Play, Spotify samt Deezer    alle 3 er betalende udgaver.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 10:17
Jeg har stort set det hele - mac,ipad,android og et godt hifi som jeg både streamer til og nogen gange via kabel, så jeg har fin lyd med alt - så det er derfor det er lidt sort for mig :-(
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

Her er lige en af de meget få ting jeg ikke forstår :-)) med hensyn til kvalitet med yousee musik og spotify - Jeg har gratis spotify og så har jeg yousee play og musik - og musik kvaliteten fra spotify er meget bedre på spotify end yousee og det forstår jeg ikke ? Spotify med den gratis model burde have en dårlig lyd i forhold til yousee eller hvad ?

Nu gider jeg ikke undersøge det igen, men lydkvaliteten på TDC Yousee er helt ok.
Mener at kunne huske at for at få den gode/høje kvalitet så skulle man opdatere til en ny Player app.
Tjek om du ikke stadigvæk, som en af de få, ikke har slettet den gamle app og insttalleret den nye.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 11:17

Det er simpelthen noget sludder.

Alle der har en TDC bredbåndsløsning i forvejen har TDC Play. Det er først for nyligt at de har fjernet det fra bredbånd og det kommer ikke til at påvirke nuværende brugere, med mindre at man ændrer sit abonnement.
Det samme med Yousee, fremover vil de kun tilbyde Play Musik til deres mobilbrugere.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu