|
K: Dali passive højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pixeldk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2014 kl. 15:03 |
Søger 2x Dali højtalere som jeg skal bruge sammen med min nyindkøbte forstærker. Det skal helst være i hvid, men sort kan også gå an.
Søger gerne modeller af: Dali Lektor 1 Dali Zensor 1 Dali Lektor 2 Skriv hvad i har! kan afhente i kbh eller nordsjælland, ellers skal det sendes!
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi-fi klubben har gode tilbud på diverse Dali højttalere lige nu.
|
|
![]() |
|
pixeldk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
Har netop været der nede, og kan få 2 til 2000 kr hvilket er lidt for meget synes jeg, så tænker at købe dem billigere brugt hvis muligt..
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det var også kun hvis du ikke fandt noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |