|
S: iPad 2 64 GB + 3G |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 14:02 |
Jeg har en iPad 2 (den uden Retina skærm) med 64 GB hukommelse og 3G SIM-læser i overskud. Den er fejlfri og fremstår absolut som ny. Den har siddet i et Puro case siden dag 1 og dette kan medfølge - det ene indre hjørne på casen er lidt medtaget (der hvor den griber om hjørnet), da jeg fik moslet lidt for meget ved isættelse, så det holder nok ikke evigt (men har dog holdt indtil nu).
Den kører iOS 8.1 pt. Der medfølger alt originalt tilbehør, samt original emballage. Kan afhentes i Glostrup for 2000 kr. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidt billeder af den:
![]() ![]() Og nogle af coveret, hvor revnet i det ene hjørne kan ses (den er limet sammen igen) ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
sømsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Den kunne jeg godt være interesseret i, men bor i Skanderborg
|
|
![]() |
|
Den befinder sig pt i Struer, men det er jo stadig ikke en sviptur. Den kan også sendes hvis det har interesse. I så fald antager jeg, at jeg bør lægge nogle flere billeder ud?
Giv besked inden søndag for der ryger den på DBA og så bliver den liggende hos mine forældre i Struer. Redigeret af Torben Rasmussen - 02-Januar-2015 kl. 13:22 |
|
|
|
![]() |
|
Jamen jeg vil gerne købe......
Spørgsmålet er hvordan vi gør det. Ja, der er langt til skive (du kommer ikke tættere på Østjylland den nærmeste tid ?) Hvis den sendes med posten, ved man jo aldrig om den kommer frem i hel stand. (kan man sende som forsikret pakke uden det koster en bondegård. Jeg vil jo nok også helst modtage den og se den inden jeg betaler. - men hvad gør vi....? |
|
![]() |
|
PostDK yder erstatning op til 4800 kr på pakker og prisen for forsendelse er 60 kr hvis den blot skal ende på nærmeste posthus (dvs uden omdeling).
Hvis den skal besigtiges først, så må du møde op og se den. Jeg sender den ikke uden at have modtaget betaling. Jeg kører mod København søndag, men kommer ikke forbi Østjylland, og da alle ungerne er pakket i bilen tager jeg ikke nogen omveje. Som sagt så uploader jeg gerne flere billeder af overflader, så man kan se at der ikke er ridser - så må du gøre op med dig selv om du vil stole på, at mit ord er godt nok derudover. |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du ender så i Vejle, på vejen hjemad. Hvis du vil tage landevejen mellem Vejle og Fredericia, så skal jeg gerne mødes med dig, og så tage den med nordpå om mandagen! Jeg skal til Århus, så jeg kan snildt smide den af i Skanderborg.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg kan ikke se hvordan det hjælper med at besigtige enheden først? Med mindre du også vil betale for Sømsen og overtage salgsarbejdet :-)
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det var af ren venlighed! For at i kunne slippe for Post DK cirkusset, med de risici det medfører.
Men jeg skal da holde ude af jeres handel.... ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Og den forstod jeg såmen også. For mig er det blot mere besværligt, at skulle køre af motorvejen og mødes med dig end at plumpe en pakke af på det posthus der ligger i den Føtex jeg bruger 2 gange om ugen. Det vil dermed være et noget større cirkus for mig at overlevere iPad'en til 3. part og det behøver du såmen ikke tage så nært. Jeg brugte endda en smiley for at sikre, at ingen blev fornærmede...
|
|
|
|
![]() |
|
Ja, det var pænt af dig Henrik.
- vi lader Post Danmark klare den, og krydser fingre. Torben: Får jeg et kontonummer, så kvittere jeg med en adresse. Jeg stoler på dig når du siger at den ikke fejler noget. Så ville knægten også virkelig blive skuffet..... |
|
![]() |
|
Jeg har sendt PB med detaljer.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |