|
Stereo og TV-lyd - MK II :-) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Landberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 14:32 |
Har oprettet et emne omkring at justere lyden på min Lyngdorf, men nu prøver vi lige med en ny idé:
Findes der en lækker stereoforstærker der virker som en surround-forstærker? Altså med HDMi og ARC så den tænder sammen med et TV og som skruer op og ned styret af fjernsynet? Ved godt jeg bare kan købe en surround-forstærker, men er ked af at betale for 7.2 eller 9.2 når jeg kun vil bruge to kanaler eller to kanaler + en centerhøjttaler. Har kig på en NAD C390 der kan fås med HDMi-modul, men det fremgår ikke tydeligt om den understøtter ARC og kan "styres" af et tv. På forhånd tak for input :-)
|
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er bare så klar til en Lintronic løsning........Frit valg på hylden af udstyr og en lækker fjernbetjening til det hele oven i købet.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |