|
Audessey PRO kit |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:12 |
Hejsa
Jeg har fået mig en ny receiver som kan pro kalibreres, jeg er dog for nærig til at købe et kit til 4.000,- sådan lige med det samme, så tænkte på om der var en i københavns området som havde et kit jeg kunne låne/leje en dag eller 2? Hilsen Skaarup
|
|
![]() |
|
Kimbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er selv lidt på udkig efter pro-kittet. - Har du set det hos en dansk forhandler til den pris..?
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Jeg så det til den pris inde på klubbens hjemmeside for et par måneder siden
|
|
![]() |
|
Nå klubben sælger det ikke længere, den søde sælger fra klubben webshop henviste mig til deres butikker hvor jeg kan købe en pro kalibrering..... Men det er jo ikke det jeg vil :-)
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Håber da mine gamle MK´ere spiller fantastisk alligevel?
![]() Har du spurgt CSN hvad han skal ha for en audessey pro kalibrering?
|
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Kan man ik købe kittet længe i dk?
Jeg ku os godt bruge sådan et |
|
![]() |
|
Jeg er super glad for dem, de spiller virkelig godt. Men jeg har opgraderet til en Integra 80.2 og den kan ko som bekendt PRO kalibreres. Jeg har overvejet CSN men jeg kunne forestille mig at det hurtigt koster en 2K eller lignende, og da vi skal flytte i løbet af året skal der kalibreres igen. Udover det er det jo også sjovere at gøre det selv
![]() |
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Hvis et kit kun koster 4k, så kan du jo kalibrere ligeså tit du vil, og i alle de rum dit udstyr kommer i i fremtiden. Tror også Csn forlanger et par kilo ja 😊
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Jeg tror lige at jeg lytter med her, da jeg måske også selv kunne være interesseret i sådan et sæt :-)
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Da jeg købte mit i hifi klubben kostede det 2999 dertil kommer licensen fra Audeysey til 150 dollar som derefter følger kittet
Redigeret af E100 - 02-Januar-2015 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Licensen ved Audeysey er pr. apparat registreret på serie nr
|
|
![]() |
|
Ænz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Status: Offline Point: 22 |
Jeg har kittet. Bor i Århus. Kontakt mig evt.
Bare husk at hvis du får lavet en prof. kalibrering er prisen vel med det hele. Hvis du selv går i gang koster det 150$ hver gang du skifter receiver/processor. Så kan du så kalibrere så ofte du vil. Kitet er forholdsvis nemt at bruge, der er lidt bugs man helst skal være opmærksom på, se evt. tråden på avs forum.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |