|
hjælp til projector+lærred |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Online Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 10:05 |
hej. jeg er total nybegynder i projector verdenen så jeg håber jeg kan få lidt hjælp.
her er lidt forskellige spørgsmål
1. efter at have læst rigtig mange tråde her på recodere er jeg kommet frem til at jeg vil have BenQ w1070 eller w1070+(støjer mindre) eller er der nogen der er bedre end dem i den prisklasse som jeg har overset. 2. har læst der er meget lidt lens shift på denne projector, hvad bliver dette brugt til og er dette vigtig 3. jeg har været inde på BenQ hjemmeside og brugt deres calculator og ved projector afstand på 3 m skal jeg have en 120" men hvis jeg bruger zoom ratio kan jeg så nøjes med et mindre lærred eller går det ud over billed kvalitet når man bruger det 4. bliver 120" for stort når jeg kun sidder 3 m væk 5. som lærred har jeg tænkt mig at tage chancen med dette http://www.ebay.co.uk/itm/New-120-Electric-HD-Projection-Screen-projector-home-cinema-16-9-Matt-Grey-/170899722254?pt=UK_Sound_Vision_Projector_Screens&hash=item27ca6ad00e er der nogen der ved om der er dansk strømstik med og om man kan køre lærred op og ned manuelt hvis nu motoren skulle gå i stykker håber der er nogle der har tid til at hjælpe hilsen henrik |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke der er et EU stik, det kan være tvivlsomt, så skifter man det jo bare til et EU, i tilfælde af der skal anvendes adapter, så kan de også fås, så der er ikke nogen problemer uanset hvad på den konto. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Hyl.dk
Super bruger Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
Funktioner
Tak(0)
|