|
Formatere en USB harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 10:41 |
Jeg har haft en usb harddisk i mit tv (Panasonic VT30), som jeg ikke bruger. Den vil jeg istedet gerne smide i min Mini Mac som jeg bruger som medie Center.
Jeg kan dog ikke få lov at formatere den. Finder registrerer den godt nok, men intet indhold fremgår ej heller størrelse på hardddisken. Jeg troede jeg ku finde den under diskværktøjer og formatere den derigennem, men den kan ikke findes. Nogle gode råd?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den skal da kunne ses i diskværktøj.
Ellers prøv at genstarte din Mac, når disken sidder i.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Det VIL den bare ikke:).. Skal den formateres via tv først mon?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
Har du husket at tildele den et drevbogstav først?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det var fordi den skulle formeteres via tv først:) Eller det gjorde ihvertfald at jeg kunne finde den via Diskværktøj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |