|
Chromecast emulator til Android Tv bokse(Minix mv) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iballan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 21:38 |
Jeg har installeret den app der heder Cast Reciever på min Minix NEO X7
Den oprette en Chrome Cast server, så jeg kan Chromecaste til min boks. Jeg har testet med TV2 Play, og det virker med alle arkiv programmer. Jeg kan dog ikke få livesignalet til at virke. Liveudsendelsen navn står kortvarigt nede i højre hjørne af skærmen, men derefter bliver skærmen sort. Jeg går ud fra at det virker på en "rigtig" Chromecast? Her er linket til den emulator jeg har installeret (kræver root): http://forum.xda-developers.com/hardware-hacking/chromecast/app-cast-receiver-app-android-t2900726 Redigeret af iballan - 06-Januar-2015 kl. 21:39 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel ikke værre end, at når du vil se live TV fra TV 2 Play, så kan du vel installere app'en på din Android stick? Ser slet ikke formålet med Cast receiver, når enheden selv har samme app's som telefonen.
Redigeret af Nagash - 06-Januar-2015 kl. 22:51 |
|
![]() |
|
iballan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
Du kan godt installere app'en, du kan bare ikke bruge den. De har begrænset brugen til håndholdte enheder. Jeg skrev med deres support igår, og de har ikke planer om at ændre deres holdning til Android bokse/sticks
Ellers var jeg enig med dig. Airplay virker heller ikke. En anden mulighed var at får enheden til at ligne en Samsung Galaxy S4 udadtil ved at ændre i build.prop, men det kan jeg ikke få til at virke. Redigeret af iballan - 06-Januar-2015 kl. 22:48 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Mon ikke de æder den igen, nu når de første TV med Android TV er lige på trapperne.
|
|
![]() |
|
Sjovt du siger det. Jeg spurgte om det samme. De vidste slet ikke at der kom tv med Android i. Jeg nævnte som eksempel Phillips. Til det svarede de at der nok kommer en app til Phillips platform, altså ikke Android.
Men jeg håber de bliver klogere. |
|
![]() |
|
Hold kæft nogle idioter de er. Bør man ikke have styr på den slags, når man sidder og udvikler til en platform, der konstant er i en eksplosiv udvikling?
Og det hjælper jo ikke med en app til Philips, når de slet ikke har kontrol over app udviklingen til Android. Nå, men som vi jo siger: De bliver nok klogere.
Redigeret af Nagash - 07-Januar-2015 kl. 00:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |