|
K: PS4 Spil |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2015 kl. 17:26 |
|
Hej recordere
Jeg søger spil til ps4, så hvis du har nogle som du ikke benytter længe så giv mig besked her i tråden eller på PM. Jeg forventer en fair pris for begge parter og det skal forventes at jeg sammenligner med nyprisen kontra brugtværdien. Er ikke interesseret i: LBP3 Sports spil Knack Lego spil Er specielt interesseret i: The Last of Us Remastered Destiny Battlefield 4 Wolfenstein The New Order Afhentes i KBH Området.
Redigeret af Kenzo85 - 12-Januar-2015 kl. 18:58 |
||
![]() |
||
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Interesseret i Watch dogs?
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Semi hvad har du i tankerne?
|
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Call of duty: Ghost
200kr vis det har nogen interesse. |
||
![]() |
||
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
|
250,-? |
||
![]() |
||
|
Hmm har ikke behov for det så. Det ligger 100 kr over det jeg vil give.
|
||
![]() |
||
|
Ok, vil acceptere 200.- men ikke ned på 150,-... |
||
![]() |
||
|
Ghost 125kr. Dragon age inquisition vil jeg gerne give 270 kr for
|
||
![]() |
||
|
Fair nok jeg afslår, tak for tilbuddet.
![]() |
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
Kig evt på amazon.co.uk. En gang imellem kører de med skarpe tilbudspriser på ps4 spil. Fragt er ikke så slemt. Mener det er cirka 60 kr.. Har selv med fordel handlet ps3 spil der før mit bluray drev stod af ps3'en : )
|
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
|
Takker for info
![]() |
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Opret en US konto og køb spillene der.
Købte selv gta 5 for 370 kr. Mod 550 kr i dk. Har også smidt en 2tb disk i min ps4. Så masser af plads til spil. :) |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |